- عمر بيش از هزار سال !
˙·٠•●♥عاشقان ظهور ♥●•٠·˙
3 / 5برچسب:, :: 3:9 ::  نويسنده : وحید

 عمر بيش از هزار سال  !

مي پرسند آخرين حد عمر انسان مثلاً120 سال است ، ولي در مورد حضرت مهدي (ع) كه در سال 255 هجري متولد شده تاكنون 1160 سال گذشته است ، چگونه يك انسان آن همه عمر مي كند ؟

پاسخ :

وقتي كه از نظر دين و دانش ثابت شود كه عمر طولاني ، محال نيست ، چه مانعي دارد كه قدرت خداوند به آن تعلق گيرد ، و خداوند اراده كند كه يك انسان صدها بلكه هزارها سال عمر نمايد .
از نظر زيست شناسان ، علل پيري و فرسودگي و مرگ ، اختلالها و آسيبهايي است كه به انسان مي رسد بعضي از زيست شناسان مي گويد : انسان بايد 300 سال عمر كند ، اينكه مي بيني 70 تا 80 سال عمر مي كند ، بر اثر فرسودگي عضوي و سرايت آن در عضو ديگر است .
آزمايشاتي كه دانشمندان روي گياهان و حشرات انجام داده اند ، گاهي عمر آنها را به صدها بلكه به هزاران برابر عمر معمولي آنها رسانده اند . بنابراين از نظر عملي ، هيچگونه دليلي بر انكار عمر طولاني در افراد استثنايي نيست ، و از نظر ديني نيز دليلي بر خلاف آن نداريم ، بلكه به عكس ، تواريخ مذهبي و اديان نشان مي دهد كه افراد برجسته اي همانند :

الياس ، خضر (ع) ، عيسي (ع) هنوز زنده اند ، و افرادي مثل لقمان ، نوح (ع) و بعضي از پيامبران ديگر عمرهاي بسيار طولاني نموده اند . مطابق صريح قرآن ، حضرت نوح (ع) تنها 950 سال پيامبري كرد و مطابق روايات حضرت سليمان (ع) 712 سال عمر كرد . لقمان حكيم ، 400 سال عمر كرد . حضرت عاد (ع) 3500 سال عمر كرد . حضرت آدم (ع) 930 سال عمر كرد . حضرت نوح (ع) 2500 سال عمر كرد و ... (شرح بيشتر در كتاب اكمال الدين ، ج2 ، ص 523، كشف الغمه ، ج3 ، ص472 به بعد)

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





اين مطلب را به اشتراک بگذاريد :

اشتراک گذاري در بالاترين اشتراک گذاري در دنباله اشتراک گذاري در وي ويو اشتراک گذاري در کلوب اشتراک گذاري در گوگل ريدر اشتراک گذاري در خوشمزه اشتراک گذاري در فيس بوک اشتراک گذاري در فرندفيد اشتراک گذاري در google buzz اشتراک گذاري در توييتر ايميل کردن اين مطلب

درباره وبلاگ

گفتم که از فراغت عمریست بی قرارم گفت از فـــراق یاران من نیز بی قرارم گفتم به جز شما من فریاد رس ندارم گفتا به غیر شیعه من نیز کس ندارم گفتم که یاوررانت مظلوم هر دیــارند گفتا مرا ببینند مظلــــــــــوم روزگارم گفتم که شیعیانت در رنـج و در عذابند گفتا به حال ایشان هر لحظه اشکبارم گفتم که شیعیانت جمعند به یاری تو گفتا که من شب و روز در انتظار یارم گفتم به شــــیعیانت آیا پیـــــام داری گفتا که گفته ام من هر دم در انتظارم گفتم که ای امامم از ما چرا نهانــــــی گفتا به چشم محرم همواره آشکارم گفتم به چشم انوار آیا که پا گـــذاری گفتا که شستشو ده شایدکه پا گذارم
موضوعات
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 302
بازدید دیروز : 587
بازدید هفته : 8605
بازدید ماه : 8532
بازدید کل : 160849
تعداد مطالب : 251
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

دعای فرج
Multijob Gplus Code
تماس با ما